Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μαρτίου 9, 2025

Για την φιλοπόλεμη ΕΕ, η Ουκρανία ακόμα κι αν δεν υπήρχε θα έπρεπε να εφευρεθεί - του Λεωνίδα Βατικιώτη

Ιστορικές στιγμές έζησε η Ευρωπαϊκή Ένωση  με τη σύνοδο κορυφής στις 6 Μαρτίου 2025. Η σημασία των αποφάσεων που λήφθηκαν στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συγκρίνονται κάλλιστα με τις αποφάσεις που έλαβε η ΕΕ στο απόγειο της κρίσης χρέους, πριν 15 χρόνια. Όπως εκείνες οι αποφάσεις έτσι και η τωρινή βαθαίνουν το αντιλαϊκό της περιεχόμενο και οξύνουν τις αντιφάσεις της οδηγώντας την σε νέα αδιέξοδα που πολύ γρήγορα θα λάβουν υπαρξιακό χαρακτήρα. Η σημαντικότερη απόφαση που έλαβε ήταν μία και αφορούσε την στρατιωτικοποίηση της ΕΕ και τη στροφή της στην πολεμική οικονομία. 800 δις. θα χαρίσει η ΕΕ στην πολεμική βιομηχανία, αντί να τα αφιερώσει για να ενισχύει τη δημόσια υγεία και παιδεία! Για να προωθήσει τα φιλοπολεμικά της σχέδια εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την Ουκρανία, που ακόμη κι αν δεν υπήρχε θα έπρεπε να εφευρεθεί, για να εμφανίσει όχι απλώς ως δικαιολογημένες αλλά κι επιβεβλημένες τις τεράστιες πολεμικές δαπάνες. Το  κείμενο των συμπερασμάτων  το υπογράφουν οι 26 από τις 27 χώρ...

Τέμπη: H καμπίνα της μοιραίας εμπορικής αμαξοστοιχίας βρέθηκε στο Κουλούρι

  Εκεί όπου φυλάσσονται τα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών της Hellenic Train, βρέθηκαν τα τμήματα της καμπίνας της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας και μάλιστα επρόκειτο χθες να «συναρμολογηθούν» Ο  εντοπισμός των τμημάτων της καμπίνας αποτελεί σημαντική πτυχή της έρευνας για τα αίτια της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, με δεδομένο ότι στο πρόσφατο πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών ( ΕΟΔΑΣΑΑΜ ) η επίμαχη καμπίνα φέρεται να έχει «εξαφανιστεί» μετά τη σύγκρουση, ενισχύοντας τη νεότερη εκδοχή ότι το «παράνομο φορτίο», το «άγνωστο καύσιμο, δε μεταφερόταν στα ανοιχτά βαγόνια με τις λαμαρίνες, αλλά είχε τοποθετηθεί στην «εξαφανισμένη» καμπίνα. Κατά τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, επίσης, από τη φωτιά που προκλήθηκε, λόγω του άγνωστου καυσίμου μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών, έχασαν τη ζωή τους 5 έως 8 επιβάτες, οι οποίοι κάηκαν, ενώ επιβίωσαν της σύγκρουσης. Στο πόρισμα, λοιπόν, του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και στη σελί...