Κύκλωμα «μαύρων» βαγονιών που λυμαίνεται τον ΟΣΕ τα τελευταία χρόνια, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη, διερευνούν η διοίκηση του Οργανισμού και το υπουργείο Μεταφορών. Έτσι, ξεκινούσε το άρθρο του στις 17 Ιουλίου του 2008 ο δημοσιογράφος των Νέων, Κώστας Ντελέζος, που είχε ερευνήσει πως λειτουργούσε ο ΟΣΕ, με αφορμή το σιδηροδρομικό ατύχημα στον Μπράλο που παραλίγο να εξελιχθεί σε τραγωδία… Λίγους μήνες αργότερα η εφημερίδα το ΒΗΜΑ αποκαλύπτει ότι μέσα στα βαγόνια που αποκολλήθηκαν από την εμπορική αμαξοστοιχία υπήρχε «χημική βόμβα» 120 τόνων με εύφλεκτες ουσίες σε υγρή μορφή. Το ατύχημα συνέβη στις 3:45 τα ξημερώματα της 14ης Ιουλίου, μεταξύ των σταθμών Ασωπού και Ελευθεροχωρίου, όταν η επιβατική αμαξοστοιχία 605 η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Δίκαια-Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη-Αθήνα προσέκρουσε επί τμήματος της εμπορικής αμαξοστοιχίας 80502. Η επιβατική αμαξοστοιχία, με 502 επιβάτες, που κινούνταν από τα Δίκαια προς την Αθήνα και κατευθυνόταν προς το Μπράλο βρήκε μπροστά της στην ...